mandag 20. mai 2013

Jeg fant, jeg fant

Noen fine gamle flasker i kjelleren her vi bor.
Vi bor i et gammelt hus, fra ca.1890, 
og i kjelleren her gjør jeg stadig nye funn!!!
I går ble noen av de vasket og tatt med inn! 
Noen har også fått plass ute på bordet ved trappa.
I sammen med en bøtte og et fat jeg også fant!
Det får dere se bilder av en annen dag!
I dag er det grått og det regner hos oss. Men jeg har fri, 
og koser meg. Vi har spist fiskesuppe med hvitløksbagetter til, 
en soft is på Valle har det også blitt, jeg har sover lenge, 
og skittentøyskurven er tom, og huset i orden.
 Nå venter vafler på oss hos svigermor og svigerfar. 
I kveld blir det tv og sofakos. 
Ha en fin ettermiddag og kos dere. 







Det gjør jeg! Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Så sjarmerende flasker :D pyntet veldig opp!!

    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.