onsdag 22. mai 2013

Innekos

i regneværet! Å så lei jeg er av dette været. Det var så mye regnevær før pinse, så fikk vi 3 dager med strålende sommervær, men nå har der regnet i 3 dager i strekk!!!
Blir rett og slett litt værsyk!!! Mye bedre og sette seg ut etter jobb, enn inne i sofaen med pleddet rundt seg. Har jo sitte sånn siden august!!! Huff altså... Håper det snart blir bedre, og en lenger periode med fint vær!
Er dere lei regneværet? Vet at dere nordpå har fint vær da! Heldige dere er!!! 


Koser meg inne da med interiørmagasiner, teppe og god drikke!
Klem fra Anne-Marit


3 kommentarer:

  1. Ja nå er det virkelig trøstesløst der ute Anne-Marit....MEN da får man gjort litt inne da..
    Jeg hadde maling på programmet i dag og jammen har det blitt produsert en del i dag...hvertfall begynt på... også går man å "klatter"litt på etterhvert. Slik er det med mine malerier...de trenger litt tid på seg:)Takk for dine skjønne ord på facebook og på bloggen til Camilla som vi er så glad i....Jeg blir bare så glad og rørt(igjen).Du er så god du og gleder meg til å treffe deg på utstillingsdagen. Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  2. Å, nå ble jeg rørt, så koselig! Gleder meg masse til å få et av maleriene dine opp på veggen her hjemme! Å jeg gleder meg så til å treffe deg på ordentlig! Føler jo at jeg kjenner deg så godt vet du! Jeg er så heldig som har fått så mange gode venner her inne på bloggen! Synes vi er en superfin gjeng, som bare unner hverandre det beste. Slik venner skal være med hverandre. Ha en fin kveld skjønne du! Stor varm klem

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Takker for hyggelig hilsen hos meg. Ja, jeg kan henge meg på å være lei regn nå... Er så klar for å holde på mer i Hagen. Men ser heldigvis litt lysere ut i dag. Ha en trivelig dag og så får vi håpe at varmen er på vei. :)
    Klem,Anette

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.