lørdag 18. mai 2013

En kjempefin sommerdag!

Hei alle kjære blogglesere!

Etter en lang arbeidsdag som leder i 
kjøkkenkomite`n på 17. mai i går,
har det vært helt nydelig med en 
etterlengtet fridag i dag!
Nå har vi arrangert kundekveld i butikken min,
 hatt konfirmasjon og bursdagselskap for jenta vår 
og så 17. mai i går, rett og slett noen travle uker!!
Derfor har det vært helt nydelig med en fridag i dag!
Jeg har storkosa meg! Slappa av ute i det nydelige sommerværet, spist nydelig sommerlunsj, tatt fram sommerdyner, tatt et deilig fotbad, ordnet litt ute og inne, grilla og nå ser jeg Grand Prix, med pc`n på fanget ;) HEIA NORGE!!!
Må dele noen sommertegn med dere i dag!
Kos dere masse i helgen alle sammen. 
Jeg gleder meg til å ha 2 fridager til!!!

















Ha en strålende pinse alle sammen!
 Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Vakre epleblomster;)
    Ja, mai kan være travel og ekstra for deg med å mye på programmet;) Nydelige dager vi har. Her viste graderstokken 28 grader i går, det var godt å ta av bunaden! I dag har vi hatt samme knalldagen;) Bare deilig å pusle rundt i hus og hage med alle dørene åpne;) Noe av det beste er nok å gå barbeint;)

    Så ble det Danmark som vant!!
    Nyt resten av den flotte helga leeengeee;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Vakre bilder :) Deilig med slikt vær, håper det holder seg slikt :)
    Ser virkelig ut som du har kost deg masse og det er bra, det gjør vi også!

    Ønsker deg en like fin dag idag og nyt fridagene.
    Store klemmer :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.