fredag 31. mai 2013

En bøtte full

Av nydelige syriner i hvitt og lilla!
I dag har Andreas og jeg kosa oss etter jeg 
var ferdig på jobb!
Først dro vi på shopping, 
sommergarderoben til Andreas 
måtte fornyes litt.
Også kjøpte vi masse god mat. 
Når vi kom hjem plukket vi alle disse
 herlige syrinene, og kosa oss ute 
i det herlige sommerværet.
I kveld har vi sett en god film sammen. 
Her er nemlig Stian i Polen med jobben, 
og Marie i London sammen med 2 av tantene sine. 
Hun fikk turen i konf. gave av de! 
Tenk å de koser seg! 
Men det gjør vi også!!! Og i morgen har jeg FRI!!!
 Hvis finværet fortsetter, så tror jeg vi spiser lunsj 
på stranda i morgen!
Ha en fin helg alle sammen!



















Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Nydelige syriner;) Har plukket inn noen jeg også;)
    Høres ut som du og Andreas har kost dere massevis;) Håper sola skinnerpå en skyfri himmel i morgen også;)

    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig!!Ja jeg ELSKER syriner jeg også:)God helg!Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Helt herrrrrlig altså!!!
    Nydelige bilder ,ser ut som fra et interiørblad.
    Så kjekt å kose seg og ha fri.....det unner jeg deg vennen.

    Tenk så stas å få London tur i komfe gave da!!

    God helg skjønne du og TAKK for dine alltid så søte spor hos meg - blir glad!
    Klem klem KLEM
    Ps.....love love syriner......

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.