mandag 6. mai 2013

Dagen derpå

Hei alle sammen!!!


I dag er denne mamman litt rød i øynene,
 og varm om hjertet sitt,
 etter en en fantastisk flott konfirmasjonsdag 
for jenta vår Marie i går.
God mat og nydelige kaker,
 en herlig familie og flotte gaver, og deilig vær!
Et minne for livet for oss alle!

Og nå er virkelig våren kommet hit til oss!
Rengjøringa hjemme før jeg dro på jobb,
 i dag gikk som en lek!
Døra oppe, sola som skinner, fugler som kvitrer
 God morgen Norge, blomsterlevering i butikken og etterpåselskap i ettermiddag! 

 LIVET SMILER 





Klem fra Anne-Marit

Blir så superglad for de skjønne kommentarene
 dere legger igjen her til meg :)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med konfirmanten og gratulerer til HENNE :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med konfirmanten! :)

    SvarSlett
  3. Ja det er en helt spsesiell dag,kjenner jeg gleder meg alerede til vår Nora skal stå neste år:)))Gratulerer til den flotte konfirmanten og den stolte mor i dag:)Klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Gratulerer med konfirmanten;)
    Nydelig jente på en flott dag.

    Og en stor klem til den stolte mammaen;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Å tenkte på dere i går vennen.
    Så godt at alt gikk slik det skulle.
    Nydeligste konfirmant!

    Ha en flott uke søde.

    Klem klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.