lørdag 13. april 2013

Så fornøyd!

Kundekvelden vår i butikken ble en stor suksess!!!

Det var over 60 kunder her på en gang!!! Alle kosa seg med mannekeng oppvisning, av vårens
nyheter, vi hadde en leverandør på besøk som var superflink og ledet ann showet. Det ble servert deilig mat av Charlott fra Festklar, kundene fikk handle varer i hele butikken til - 20%. Og vi hadde også andre kjempebra tilbud! Tilslutt ble det trukket ut mange heldige vinnere av flotte premier på dørloddene.

Dette ble en så bra kveld, at vi gjentar den til høsten!!! Og fikk du ikke til å komme denne kvelden, må du komme neste!!!
I dag kan dere lese om oss i PD! En hel side har vi fått der! Stolt og glad, kan jeg nå ta helgen.
Blir godt med en fridag i morgen kjenner jeg!!

Tenk i morgen er det bare 3 uker til konfirmasjon!! Godt jeg er i rute, det er en god følelse!

Ha en superfin helg alle dere fine bloggvennene mine.
Tusen takk for alltid like herlige kommentarer fra dere!!!

Klem fra Anne-Marit


Her kan dere lese om oss!!


Ny «festfikser» i Vest-Bamble

Charlott Eidbo-Hansen har startet selskapet Festklar. Fra lokalene på Nylende i Vest-Bamble kan hun nå fikse det meste når det gjelder partystemning og fester.
 
 
Publisert 12.04.2013 kl 17:20 Oppdatert 12.04.2013 kl 17:20

Eidbo-Hansen har funnet sammen med Anne-Marit Garstad, som vi har omtalt tidligere for sin satsing på interiør- og klesbutikk i den gamle bussgarasjen på Ødegården Verk.
– Det er veldig fint at jeg kunne starte opp mitt nye selskap her sammen med AM Design. Det gjør det triveligere å være på et sted med flere mennesker, og vi utfyller hverandre veldig fint, sier Bables nye festfikser.

En drøy måned

Firmaet Festklar startet opp i lokalene i Vest-Bamble 1. mars. Allerede kan hun vise til en del oppdrag som er gjennomført.
– Jeg har hatt en del oppdrag for bekjente og venner, som helt klart har vært gode erfaringer å ta med. Nå er jeg klar for å ta på meg nesten hva det skal være av fester og andre ting, og jeg har som mål at jeg skal kunne ta meg av alt som har med festen å gjøre, sier hun.

Travel tid

Eidbo-Hansen tar på seg å planlegge, tilrettelegge og skape en fest etter kundenes ønsker. Alt fra barnedåp til firmafester ønsker hun å ta hånd om, og hun håper på en travel tid når våren og konfirmasjonene står i kø framover.
– Konfirmasjonsfesten er absolutt noe jeg ønsker å være med på. Jeg gjør også det meste til en slik anledning, ikke minst kan jeg bidra med å bake kaker til konfirmasjoner, forteller hun.

Godt med fellesskap

Anne-Marit Garstad er også godt fornøyd med å ha fått selskap i lokalene på Nylende.
– Det er alltid koselig å være sammen med Charlott, og hun har noe spennende på gang. Det er bra for drifta for begge at vi har funnet sammen, sier hun.

Grenlands største

Siden vi presenterte AM Design i nye lokaler på Nylende i januar 2011 har hun utvidet butikken betydelig.
– Nå har vi hele 165 kvadratmeter butikk, og med det er vi nok Grenlands største interiørbutikk i kvadratmeter. Det er nydelig med god plass, og på dager som i dag er det absolutt greit at det er god plass her, smilte hun.
Kundekveld
Det var nemlig kundekveld i butikken torsdag kveld. Godt over 50 mennesker hadde funnet veien, og det var representanter fra leverandører og mannekengoppvisning og full pakke.
...
Det var godt over 50 besøkende under kundekvelden på Nylende torsdag kveld.Foto: Tom B. Hansen


På forsiden nå




4 kommentarer:

  1. Så flott da! Gratulerer med fin kundekveld. :)

    SvarSlett
  2. Oi jøss sååååå fin header du har fått snuppa. Her var det jammen skjedd mye siden sist :) Kundekvelden var super koselig og jeg gleder meg allerede til neste kundekveld :) Jeg er sååå fornøyd med de store kuppel telysestakene jeg kjøpete ;)
    Nyt lørdagskvelden :)
    Stoooor klem fra meg til deg

    SvarSlett
  3. SÅÅÅ moro! Jeg håper å få det med meg til høsten :D

    Ha en fin helg videre,
    Klem Klem♥

    SvarSlett
  4. Skjønne du!
    Så flott at kvelden ble slik du ønsket deg!

    Bare innom for å si tusen takk for dine alltid så koselige hilsener til meg-blir GLAD!
    Vi sees etterhvert vi på bloggen.

    God GOD klem
    Camilla .

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.