mandag 15. april 2013

Lekkert

I går hadde jeg en nydelig fri dag hjemme. Etter en laaang uke på jobb, laaange dager, og korte netter.
Var det veldig godt med en fridag!!!
Fikk gjort masse i huset, og laget søndagsmiddag, slappet av og kosa meg!

I dag er det mandag og en ny uke. Nye varer har kommet i butikken i dag. Fra bla. ant. Greengate.

Viser dere noen lekre bilder fra en av de andre danske leverandørene mine i dag!
Jeanned Arc `Living er kjempeflinke til å ta lekre bilder av nydelige varer. Deler de med dere i dag.

Ha en superfin mandag alle dere fine bloggvennene mine! Og tusen takk for herlige kommentarer på siste innlegg!






Lekkert!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Mye flott her! Inspirerende bilder.

    SvarSlett
  2. Veldig inspirerende bilder!:)

    Godt du hadde en fin helg..

    Ha en toppers Tirsdag,
    Klemmis fra Jatte♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.