mandag 29. april 2013

Forberedelser

Hei på dere mine trofaste og herlige blogglesere!

Her flyr dagene avgårde med vinden!! ;)
I går blåste det så hos oss, at det virket som vi var i oktober,
 og at høststormene ulte rundt hushjørnene!!!
Hvor blir våren av da tro? Er så klar for den!!!

Heldigvis har blåveis, hestehov og hvitveis tatt turen opp fra den kalde jorda, 
Og stemorsblomstene på trappa bøyer hodene ned i jorden,
 istedet for å strekke seg opp mot den varmende vårsola. 
Tenk om 2 dager er det MAI!!!

Til søndag har vi konfirmasjon. Så her går dagene med til forberedelser!
 Jeg har kontrollen, med det er en del detaljer som gjenstår.
Og mye vi ikke får gjort før på lørdag da bordene skal dekkes,
 og det skal ordnes til i lokalet vi leier.
 Vi blir over 50 gjester til middag og dessertbort, 14 kaker og kaffe!!!
Så det er en stor dag og et stort selskap som venter oss!!!

Vi gleder oss masse og er så spendte!!

Ha en fin dag!

 I dag skal vi tilbringe noen timer hos frisøren.
konfirmanten og lillebror skal bli fine til den store dagen.
 Og jeg skal løpe litt rundt og handle inn litt som må til! 

Vi blogges. Klem fra Anne-Marit




Konfirmanten vår

6 kommentarer:

  1. Hei skjønne!
    For en NYDELIGVAKKER konfirmant!!!
    Å må dere kose dere massevis med bordpynting og dagen....å så stas altså......her er det 2 år til Casper skal konfirmeres....å sikker på at jeg kommer til å grine meg ihjel....hi,hi.....

    Ha en flott travel uke min venn.
    Skal tenke på deg på søndag!
    Varm klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg!

    Ja, været er ikke og skryte av men jeg satser på en KNALLFIN sommer siden våren har vært så kald :) Syns jeg så på nyhetene at varmen kommer til helgen :))

    Ha en fin uke,
    Klems Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)

    Masse lykke til på søndagen, vi skulle også gjerne ha hatt stor konfirmasjon (slik jeg hadde) men på grunn av "litt av hvert" fra den andre part så ble det dessverre ikke slik. Synd, men han fikk en kjempe flott dag! :)

    Nei den våren kommer trekt, men den kommer nok skal du se:)

    Ønsker deg en fin dag
    klemmer

    SvarSlett
  4. Så vakker konfirmant! Det er litt jobb å arrangere, men du verden så verdt det er.
    Lykke til med dagen!

    :)
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Ønsker dere all lykke til med den store dagen og for ei flott jente dere har:)
    Vakker ,som mamman sin:)))Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  6. Hjertelig tillykke med den store dagen i dag!!!!
    Å så stas det må være for dere alle!
    Sikker på at du har pyntet det lekreste bord.

    Skal tenke på dere i dag!
    God god klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.