fredag 5. april 2013

1. mnd. til konfirmasjon

Hei alle fine bloggvenner!!! 

Håper dere har hatt en superfin påske!!
Det har vi.
Deilig og lade opp batteriene på hytta i nydelig påskesol, med gode venner og familie,
masse god mat og påskesnop!!

Nå er hverdagen her igjen! Og det er full fart!!

Planlegging av 17. mai, der Stian sitter som leder i komiteen og jeg som
leder i kjøkkenkomiteen i år. 
Det er det 4. året vårt i komiteen, og  det siste.
Marie står til konfirmasjon om 1. mnd.!!!
Så her går det i konfirmasjonsforberedelser også.
Det meste er i orden. Men det er også mye igjen og ordne.
Vi gleder oss veldig til den store dagen!!!
Bordet blir pyntet i rosa og hvitt. Og vi skal bruke pioner.
Veldig bra at jeg og Marie har så lik smak!

Nå er det fredag og helg. 
Jobbehelg for meg.

Ha en fiiiin fredag alle sammen!

Klem fra Anne-Marit




2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Tusen takk for koselig kommentar på soveromsinnlegget mitt;)
    Så koselig å forberede konfirmasjon. Her har jeg laget to guttekonfirmasjoner;) Veldig ulike dager på mange vis. Maritimt på den elste og eplehage til mai gutten;)
    Ser at du har nok å henge fingrene i;) Men gøy;)

    Ønsker deg en superfin helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Gøy og planlegge slike selskap da :D

    Ønsker deg en fin helg,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.