søndag 10. mars 2013

Søndag

I dag hadde jeg egentlig planer om å gjøre en hel del her hjemme.
Vaske vinduer, gjøre rent, fortsette med forberedelsene til konfirmasjonen
og mye mer. Men det har vært veldig deilig å ikke gjøre så mye i dag. 
Litt sliten kanskje. Og da er det godt å bare lade opp til en ny uke!!!
Har sovet lenge i dag, hadde en del timer og ta igjen.... 
Og laget deilig søndagsmiddag med koteletter, saus, grønnsaker, brun saus og surkål.
Jeg har vasket opp alt skittentøyet og begynt på sangen til konfirmanten. Lest i interiørblader 
har jeg også gjort. Blir tidlig kvelden i kveld. I morgen er det mandag, ny uke og snart PÅSKE!!!









Ha en fin uke alle dere fine bloggvennnene mine. Klem fra Anne-Marit 

3 kommentarer:

  1. God kveld skjønne!
    Rekker vel kanskje å si god natt før du kryper til sengs??
    Syns du har vært flink i dag jeg:):):)

    God natt da ,så sees vi på bloggen!!!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  2. God kveld effektive dame;)
    Ønsker deg en flott ny uke;)


    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. VIKTIGT Å FÅ NÅKK SØVN
    ROT Å STØV
    KANN DU TA EN ANNEN DAG
    NYDELIGE BILDER
    NATTA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.