lørdag 23. mars 2013

Nydelig frilørdag

I dag har jeg hatt fri!!! 3 uker siden sist frilørdag, så denne var etterlengtet.
Hadde ingen planer for dagen , og det er  ikke ofte jeg kan si.
Har sovet lenge, gått deilig lang tur i påskesola sammen med min kjære.
Laget deilig lunsj til oss alle, vasket sengetøy, og skiftet på sengene, vasket
klær, kosa meg og lest interiørblader. Og nå har vi kosa oss med hjemmelaget brownies som ungene har bakt i sammen til oss. Skikkelig familie idyll her i dag. Nå står bakte poteter i ovnen, jeg koser meg å lese blogger, og snart startet tv kvelden. :))

I morgen har jeg også fri, da kommer pappa på middag her til oss. Og på menyen står stek med deilig tilbehør, og sjokoladedessert.


Håper dere også har kosa dere i dag.

Tusen takk for alle herlige kommentarer dere legger igjen her til meg!! Blir så glad!

Her ser dere det nye skjerfet mitt, det er så mykt, deilig og ROSA! Påskeboken fra Jeanned Arc`Living er
så fin med masse inspirasjon.Og det er noen få igjen her:  www.amdesign.no Krakken er jeg også veldig glad i. Og tror ikke jeg har vist den til dere før. ROSA roser kjøpt inn til helgen.








Klem fra Anne-Marit


1 kommentar:

  1. Hei hei, hørtes ut som en deilig dag du har hatt.. jeg har jobbet idag men går greit det også - koser meg i butikken jeg ;)

    Så fin den nye headeren din var!

    Kos deg masse i påsken,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.