torsdag 14. mars 2013

Ny interiørbok

I dag har vi fått mange nye varer i butikken. Og i to av eskene var denne nydelige interiørboken!!
Lev vakkert! En helt utrolig nydelig bok!!! Og så koster den bare 299,- Du får den altså i butikken hos oss am design! Legger den ut i nettbutikken i løpet av ettermiddagen. 

Ha en fin dag alle sammen. I dag var det iskaldt hos oss. -16`er ALT for kaldt midt i mars. 
Jeg vil ha VÅR og SOMMER!!!
I dag kommer jeg hjem til rent hus, gjorde rent før jeg dro på jobb!
Da kom den gode helgfølelsen smygende!!!
Må kjøpe noen friske fine blomster med hjem i dag tror jeg!



Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Å da skal jeg ønske meg den boken!
    Og JA! Du skal kjøpe deg blomster så klart....du fortjener det!
    Å kjøpe blomster er det kjekkeste jeg gjør!!!
    Nå skal jeg bake kake til darlingen min som har bestilt oreo kake til bursdagen sin i morgen:):):)

    Fy så kaldt hos deg da!
    Bare å kose seg inne da søde venn!

    Snart helg igjen.....
    Klem klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.