torsdag 21. mars 2013

Ny header!

Med super god hjelp fra Bente i Loftskroken bloggen, 
har jeg ENDELIG fått ny header på bloggen min!!!
Og jeg er superfornøyd.
Hva synes du? Er ikke Bente flink?
 I dag skinner sola, snøen smelter, 
og jeg er så glad!!

Her i butikken har jeg noe spennende på gang sammen med Beate fra
 Beates verden.
 Hun blir her sammen med meg i noen timer og knipser i vei.
Skal fortelle mer om det spennende vi har på gang i morgen. 

Ha en fin dag alle sammen!!!



Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Kjempe fin Anne Marit :))
    Nydelig bilder på venstre siden din også!!!

    Ha en fin dag
    Klem! :)

    SvarSlett
  2. Kjekt du ble fornøyd :))

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Fineste header altså!!!
    Godt at snøen smelter!

    Ha en topp dag søde snupp!

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin! Ser superproff ut!:)
    Om en drøy uke blir det Bambletur på oss, det spørs om vi ikke må en tur nedom butikken din da. :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.