fredag 1. mars 2013

Noe nytt og spennende skjer

I butikken am design!!!

Her flytter nemlig Charlott inn med sitt nystartede firma Festklar!!!
Hun lager alt fra invitasjoner til alle typer selskap, pynter bordet, lager
bordkort og lager også de nydeligste kaker.
Hun vil dekke inspirerende bord her i butikken hos oss.
Det blir kundekvelder og masse spennende fremover!!!
Og vi gleder oss masse!!!
Charlott har også blogg. Du finner henne her:
http://3englerogethus.blogspot.no/

I tillegg har

am design utvidet butikken. Vi har nå Grenlands største interiørbutikk, 
med møbler og klær. Vi holder til langs E-18 mellom Stathelle og Kragerø.

Ta en tur innom og bli inspirert og la deg friste av alle de nydelige vårvarene vi har fått inn!!!  

Det er FREDAG, HELG og 1. MARS!!! HURRA for VÅREN!!!

Ha en fin dag alle sammen!






Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Hurra!!!:) Blir spennende å se hva dere finner på fremover.

    Ha en herlig helg! Håper sola skinner hos dere også:)

    SvarSlett
  2. Å så spennende;)
    Det trauet med ranukler, roser og hortensia(og gåsunger?) er jo bare helt nydelig;) Spennende kombinasjoner;))

    Riktig god helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Å som jeg gleder meg! I morgen dekkes det første bordet i butikken! :D

    Dette blir kjempebra Anne-Marit!

    God klem fra C

    SvarSlett
  4. Hei skjønning!
    Akkurat innom meg du....så kos,tusen takk,du er så snill og god!
    Så spennende i butikken da!
    Gleder meg å følge med videre.

    Goood klem
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Så spennende med større butikk og samarbeid med Charlott da.
    Takker for tips om Greengatesalget. Jeg forelsket meg helt i GG bildene du la ut på fb i helgen, så skal bort til deg ila uken. Tenkte å bruke serviettene til jentekveld på lørdagen. Krysser fingrene for at jeg rekker en tur innom lørdag, N skal i bursdag så da kan jeg kjøre bort.
    Lyst til å legge av to pakker eller? De blå med rosa roser fra GG?

    Ha en flott uke.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.