onsdag 20. mars 2013

Helt ærlig

Nå er jeg fryktelig lei vinteren!!!
Her er det snøstorm i dag, og bitende kaldt. - Skal aldri våren ta skikkelig grep i år....
Jeg synes januar var uendelig lang. Den tok liksom aldri slutt. Og selv om dagene og ukene fyker av gårde,
synes jeg det tok laaaaang tid, før vi snudde om til februar.
Februar gikk som alltid fort, den har jo færrest dager også. Og så var vi plutselig over i Mars.
Og jeg synes både jeg og andre våknet opp av vinterdvalen.
Solen varmet, det ble bare veier, mange vårvarer kom til butikken. Men så snudde den gode vårfølelsen igjen, sammen med maaange kuldegrader, snø og vind!!!

Nå ønsker jeg meg bare veier igjen, hestehov i veikanten, sol som varmer, grilling på terrassen og slippe å fryse!!! Jeg er rett å slett lei snø og kulde, ja, hele vinteren!!!

Er du like lei som meg?


Klem fra Anne-Marit 

5 kommentarer:

  1. Her nord har vi en fin soldag i dag, hørte tjelden nede i fjæra, og kjente at sola varma. Det er deilig. Men, kommer nok til å snø mer her også, slik er senvinteren i nord. Fint vinterbilde du har tatt, selv om man jo helst vil ha mindre snø nå. :) Men, det kommer seg. :)

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Det et visst kaldeste vår på maaaange år. Skjønner du er lei og at skikkelig vår frister
    Nå kan du skjekke mailen din :-)

    Så kjekt du stakk innom meg ♡

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Usj.. ja, jeg er også ganske lei nå.. Vil ha vår og sommer. Nå har vinteren vært lang nok..

    Mens vi venter på bedre vær får vi kose oss inne. Jeg har besøkt ei venninne i dag, og nå blir det tur til pappa for å spise pizza. Veldig greit i snøstormen..

    Ha en fin onsdag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Usj.. er helt enig! Vil ha bare veier og blomster i veikanten.. men ser ut som vi må vente litt til!!!

    Ha en toppers dag videre
    Klemmer fra meg :) :)

    SvarSlett
  5. Flere enn deg som er lei ja.
    Jeg vil ha vår nåååå!!!
    Skal snøen ikke ta slutt snart tro? Snør jo faktisk i skrivende stund også!
    Gleder meg til jeg ser bar asfalt og grønt gress igjen :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.