lørdag 9. mars 2013

GIVE AWAY


Hei alle fine! Nå kan dere være med på give away på bloggen til Franciskas vakre verden.
Der kan du vinne et lekkert teppe fra butikken min am design. 
Du kan melde deg på  Her


Vi har hatt en super bra dag i butikken i dag!!! Veldig gøy at så mange fant veien inn til oss!!!

Nå har dere jo også sett hvor flink Charlott er, så jeg håper at dere vil benytte dere av henne når dere skal ha et selskap. Til uken dekker hun påskebord hos oss!!!

Ha en fin helg og en god natt. Nå skal jeg finne sengen min. Har kosa oss her i kveld med god mat og "Skyfall" på dvd. sammen med Andreas som har kommet hjem fra leirskole.

Mange klemmer til dere alle fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hei;)
    Skal melde meg på Give awayen;) Her er det stille i huset etter at vi har hatt koselig besøk fra i går kveld;)
    Så bra at mange fant frem til butikken. Skulle gjerne ha vær der, men litt langt.
    Ønsker deg en fin søndag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.