onsdag 6. mars 2013

De første dagene i mars

 Hei alle sammen!!! Så er vi godt i gang med mars!!! Snøen smelter, fuglene synger, det er VÅR!!!
Denne uken er Andreas på leirskole, i går kjørte jeg Marie til reguleringstannlegen, og så ordnet vi en del ting til konfirmasjonen. I blomsterbutikken så jeg de nydelige ferskenkvistene. De måtte bli med hjem!!!
Hos oss kan vi ikke ha gåsunger og bjørkeløv inne, så da er det så bra at det fins noen andre nydelige kvister jeg kan pynte med. De skjønne rosa blomstene pynter opp i alle rom her hos oss nå!!! Og her er mange bilder til dere fra meg!











Ha en fin kveld! Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Så vakker den kvisten var, og den steinen med ord på. Deilig med vårfølelse :)

    SvarSlett
  2. Skjønne gode deg!
    Så du hadde vært innom meg i kveld.....vet du......jeg blir så glad av alt det fine du skriver til meg og jeg kan bare si tusen takk og ditto!!!
    Så koselig å bli kjendt med deg i bloggeland altså!
    De fersken kvistene har jeg og....de er bare så fiiiin!
    Ha en god natt søde!

    Så blogges vi,
    KLEM

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.