søndag 10. februar 2013

Skattejakt og dagen i dag!

Hei dere fine bloggvenner!

I går hadde jeg FRI!! Jeg dro til Skrot-Tor og fant noen nydelige skatter! 
Jeg hentet også noe fint jeg fikk siste budet på, som nå står på kjøkkenet!
Jeg gjorde rent, gikk tur, spiste god mat, kjørte unger hit og dit og kosa meg og så på tv om kvelden!

I dag er en litt spesiell dag. MORSDAG. Den er jo ikke den samme lenger.....
Og savnet etter mamma blir stort på en dag som denne. Mann og barn hos meg er ikke så flinke til
og kjøpe blomster og gaver, utenom bursdag og jul. Men pappa har vært her på deilig svinestek til
middag i dag, og han kom med nydelige tulipaner til meg! Marie har bakt deilige skoleboller, og guttaboys
har fått orden på rommet til Andreas.
Nå blir det sofakos for meg resten av kvelden. 

Sender alle jenter og mammaer der ute, som synes at morsdagen er litt tung og vanskelig dag, en stor varm klem.


Hjertelig velkommen til nye følgere. her kommer det nye til hver dag! Og det er så GØY!!!

På fredag kjøpte jeg nydelige grenroser, i en skjønn rosafarge. Er de ikke fine?

Klem fra Anne-Marit



En av skattene fra i går. En nydelig krystallskål.

Nydelig krystall lykt ble også med hjem i går. 

Den er helt nydelig !!! Og jeg er så glad!!!







4 kommentarer:

  1. Så spennende med skattejakt hos Skrot-Tor da. Lenge siden jeg var der nå..

    Stor klem sendes din vei. Skjønner at en dag som dette er tøft.

    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Hei og god morsdag til deg;)
    Her går morsdagen mot slutten. Yngstegutten har vært hjemmom og elstegutten har sendt meg er varm mail;) Og mannen var opp og serverte kaffe på morgenen;)
    Så flotte skatte du har fått med deg hjem;) Den krystall-lykten var skjønn;)
    Ønsker deg en fin ukestart;)
    En varm klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så fine skatter du fant;) Savnet etter mamma blir spesielt stort på en sånn dag, det skal være sikkert.Vi hadde svinestek idag vi også, og pappa skulle komme, men så var han ikke helt i form...Ellers har jeg bakt boller, ikke noe morsdagsfeiring av større grad her heller. Synes egentlig det er helt greit, jeg er vel verdens beste mamma hele året sikkert, hi,hi...

    SvarSlett
  4. SÅ FLOTTE SKATTER
    NYDELIGE ROSER
    OG HERLIGE BILDER
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.