tirsdag 5. februar 2013

Nye skatter

I dag rett etter jobb dro jeg og hentet mine nye skatter!!!
Jeg fikk siste budet på disse nydelige vårlige Figgjo tallerkenene her om dagen!
De er jo helt skjønne.Synes ikke dere også det? Også passet de perfekt inn i tallerkenhylla
jeg har fått av bestemor til Stian :)

Håper dere har en fin kveld. Her sitter jeg og koser meg under teppet med pc`n på fanget!
Tv2 kveld på tv i kveld!!! En av ukens store tv-høydepunkt!!


Tusen takk for alltid superkoselige kommentarer fra dere skjønne bloggvenner!
dere gjør meg GLAD!



Varm klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Tallerkene var veldig søte :) moro å få tak i sånne skatter.
    Ha en fortsatt god torsdagskveld.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  2. Så fine de var da..
    Ha en fin tvkveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Oj .....de var NYDELIGE!!!!!!!
    Heldige deg skjønnas!

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Ja, de var utrolig skjønne.. passet perfekt inn :)
    Elsker tallerkenhylle, tror jeg må skaffe meg en sånn en :)

    Ha en fin dag!
    klemmer

    SvarSlett
  5. Nydelige tallerkener. Gjorde et kupp der. Passet perfekt inn i et perfekt hjem. Klem fra Liv

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.