søndag 3. februar 2013

Jeg vil danse mot vår

Hei alle fine bloggvenner!

Har dere hatt en fin helg? Det har jeg!

Her har gutta vært på farta. Stian har vært på guttetur på hytta vår på Gautefall.
Fredag var Andreas på fredagsklubb,og jeg og Marie kosa oss hjemme med ferske
reker, Idol og Senkveld. I går jobbet jeg først, så kjørte jeg Andreas i overnattingsbursdag,
Og så ble jeg og Marie alene hjemme igjen.Først gikk vi en deilig tur sammen, og så kosa vi oss med god mat, lørdagsgodt og Hver gang vi møtes!

I dag har jeg hatt fri, og det har vært veldig godt. Føles veldig lenge siden jeg har hatt en hel dag hjemme. Og det er det jo også. HELE 2 uker!!!

I dag har jeg sovet lenge, gjort rent, kosa meg og sett på tv. Godt og lade opp litt før en ny uke!
Og til uka er det full fart!! Men også en uke lenger ut i februar og en uke nærmere våren!!!
Tror aldri jeg noen gang har gledet meg så til en ny årstid!!!

Her kommer noen bilder fra sist vår.

Neste innlegg blir om noen skatter som ble mine i går!

Hjertelig velkommen til ny følger og takk for alltid fine kommentarer!




Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Å så nydelige bilder vennen!!!
    Å,jeg har akkurat blitt ukens VI.......tror du jeg er glad????
    Å ha en herlig uke ....måtte bare dele det med deg,

    Klemmmmmm

    SvarSlett
  2. Ja, ser ut som du har hatt en koselig helg, det er godt!
    Jente kvelder er godt en gang i blant :)
    Så koselige bilder, får skikkelig vår stemning!

    Ha en fin ny uke
    klemmer

    SvarSlett
  3. Bare gøy at vi kan danse mot vår sammen vet du!!!
    Klem og tusen takk for skjønn hilsen;););)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.