fredag 15. februar 2013

FREDAG OG HELG!!!

Tenk det er helg igjen!! Herlig, så bra at dagene går så fort, for da er snart februar over, og vi er i MARS!!!
Den første vårmnd!!!

Vårvarene strømmer inn i butikken hos oss nå! Så masse fint i nydelige farger!
Her går det i lekre pastellfarger. Lyse romantiske og landlige varer. Det er det kundene våre vil ha!!!
Jeg har jobbehelg, men skal kose meg med taco og Idol og Senkveld i kveld.
Og i morgen blir det jentekveld med herlig datter. Og på søndag tar vi en liten vinterferie!!!
Gleder meg!!!


Varer fra PIP på plass i butikk og nettbutikk

Varer fra Greengate på vei til oss fra Danmark

Varer fra Jeanned Arc`Living kom inn døra nå!!!
Masse lekker håndlaget påskepynt!



Fin helg til alle dere!

Varm klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Ohhhh om jeg bare kunne vunnet noen kroner asså, da hadde jeg kjøpt alt av pip ;)
    Nyt jobbehelg også ferie, vennen :)
    Sees snart :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert! Det må være fantastisk å jobbe iensånn butikk, og BARE omgås med vakre ting dagen lang. :)

    God helg til deg!:)

    SvarSlett
  3. Oj,oj,oj så mye lekkert :)Pip er bare herlig
    Ha en fin-fin fredagskveld.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  4. Hei og god mandag;)
    Å så mye lekkert;) De eggene fra Jeanned Arc`Living er utrolig lekre;)
    Deilig årstid vi går inn i. Lyst og godt og deilige pasteller;) Kan vi gjøre annet en å nyte det?
    Kos deg masse i vareeskene dine.

    Ønsker deg fortsatt god mandag;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.