mandag 11. februar 2013

Blogging!

Hei alle sammen! 


I dag kommer et litt annerledes blogginnlegg hos meg. Et lite motangrep!!! ;)
Som dere sikkert har fått med dere har det nå kommet ei jente til i denne bloggverdenen som er glad i rot og skitt, og ikke så veldig glad i oss "rosabloggere" som hun kaller oss.
Jeg er veldig glad for at vi bor i et fritt land, der alle kan ha sin mening. Men vi må også godta hverandre fordi mann er forskjellig!!! Her kommer min mening!

Jeg blogger fordi jeg liker og dele hverdagens små og store gleder med andre, jeg har alltid vært glad i og skrive, veldig glad i interiør, og driver jo min egen interiørbutikk. Jeg er også veldig glad i og ta bilder.
Jeg liker og ha det ryddig og i orden. Det er bare sånn jeg er! Da jeg var lita jente og satt i lekegrinda mi, ryddet jeg lekene fra den ene siden til den andre. Når jeg ble større vasket jeg og ordnet på rommet mitt. Og jeg fikk mitt eget hjem sammen med mannen min, et helt gammelt lite hus som 21 åring! Min egen interiørbutikk startet jeg som 19. åring. Så interessen har alltid vært der!!! Og den har vokst med meg!!!

For meg er blogging avkobling, og jeg har fått så mange herlige venninner der ute. Dere er så gode alle sammen. Dere gir meg masse inspirasjon og jeg har blitt veldig glad i dere!!! Jeg synes vi er en fin gjeng, som bare ønsker hverandre godt, og ønsker hverandre lykke til på ferden! Noen har jeg blitt bedre kjent med enn andre. Og noen har jeg truffet på min vei. Og jeg blir så glad når det viser seg at dere er like herlige på tomannshånd, som ved tastaturet gjennom bloggen!

La oss verne om hverandre, og fortsette og blogge om det VI LIKER!!!
Så kan noen andre som kanskje misunner oss litt, blogge om brødsmuler på gulvet, rotete kjøkkenbenk og døde planter!!! Jeg kommer fortsatt til og blogge i den stilen jeg gjør, det er det jeg trives med!!!

Håper dere får en fin dag alle sammen! Jeg kommer hjem til nyvasket gulv, det ble vasket før jeg dro på jobb i dag! Det er bare sånn jeg er!!! Og det trives jeg med :)))


Til deg fra meg!

Varm klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Så vidunderlig å komme hjem til rent hus;))
    Fortsett å blogg om det du liker. Livet er for kort til at andre skal forsure det!
    Jeg koser meg her på bloggen din;)

    Ønsker deg en fin kveld;)

    Klem fra Ann-mari

    SvarSlett
  2. HALLO :)
    BRA VI BLOGGER OM DET VI LIKER
    BLOGGER SOM DEG JEG OGSÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.