onsdag 2. januar 2013

Nytt år

... Nye muligheter!!!
Godt nyttår alle mine kjære blogglesere!

Så er vi inne i et helt nytt år. Og jeg gleder meg!!! Noe er planlagt, som ferietur til Danmark i sommer, høstferie i varmere strøk, det skal bli tid til hytteturer til hytta vår på Gautefall, det skal prioriteres tid med venner, Marie skal stå til konfirmasjon i mai og hun skal også starte i sin første sommerjobb!
Andreas blir tenåring, det blir nye blogginnlegg, koselige dager på jobb i butikken og mange hverdager!!!

Men det som er så spennende med et helt nytt år, er alt vi ikke vet om!
Spennende!!!! Jeg tror 2013 blir et bra år!!! Og jeg gleder meg til og dele det med dere!!!

Her hos oss koser vi oss fortsatt med JUL. I dag har jeg laget medisterkaker og varmet ribba fra i går, det er JUL i huset, ting går fortsatt i rolig tempo, og det er veldig godt!

Her skal det få være JUL ut uka.

Ha en fin kveld alle sammen! Og tusen takk for koselige kommentarer til meg.
Blir så glad skal dere vite!


Varm juleklem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. HEI:)
    JA 2013 BLIR BRA!
    OG TRAVEL
    ØNSKER DEG GODT NYTT ÅR
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Åååå høres deilig ut!!!! Jeg skal rydde ut julen til helgen (må si jeg gleder meg litt til det) få skikkelig vasket gulver og vinduer.... mmmmm.....

    Her også planlegges sommeren... deilig å ha noen planer på noen ting :O)))) Ønsker deg en super uke videre :O))))) Klem

    SvarSlett
  3. Gurimalla så mange nydelige innlegg hos deg jeg ikke har fått med meg...unnskyld asså!
    Troe kansje der er noe galt med blogger for jeg går jo gjennom de fleste på bloggrullen min hver kveld og det er tydelig at ikke alle nye innlegg kommer opp :(
    Nydelige bilder du viser vennen. Håper du har hatt en fredfull og fin jul.
    Ønsker deg og dine et strålende nytt år :)

    Stoooor klem fra meg til deg

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.