tirsdag 29. januar 2013

Messedager

I helgen var jeg og Stian på gave og interiørmessen på Lillestrøm.
Vi kjøpte inn mange fine varer, knyttet nye kontakter, traff gode leverandørvenner og kosa oss med god middag og en natt på hotell. Så fint og kombinere jobb og litt tid som bare kjærester!

Nå er mange fine varer på vei til oss i butikken. Og siden jeg har vært på noen førmesser og hatt leverandører innom meg i butikken. Har vi allerede vært så heldige og få mange fine vårvarer i butikken allerede!!!

Også har vi nå også tatt inn et nytt klesmerke. Flott tøy til gode priser!!!
Så da har vi 3 klesmerker i butikken snart! Følg med, legger ut bilder så fort jeg får de tilsendt fra leverandøren!

Her kan dere få bli med en liten tur inn på messa!



 Greengate
Så mye lekkert, ny design, nye farger, slippers og gummistøvler er på vei til oss!!!


Nå får vi snart inn varer fra PIP


Fin dag ønskes dere alle. Tusen takk for kjempekoselige kommentarer og hjertelig velkommen til nye følgere!!!


Varm klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Å skjønne,tusen takk for så koselig god natt hilsen....ble glad!
    Å så gøy med messe,bare å vente nå da til varene kommer!!!!
    Å det er så gøy!
    Kos deg .

    Smil og varm klem!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.