torsdag 17. januar 2013

Lesehest!

Hei alle bloggvenner!


Her hos oss snør det i dag! Må si jeg liker mye bedre at det snør i desember!

Det er så godt og tenke på at vi går mot VÅR og LYSERE tider!! 

Så får vi gjøre det beste ut av resten av januar og februar!

Jeg åpner ikke butikken før 10. hver dag. Så jeg rekker og kose meg og gjøre litt i huset, før jeg skal på jobb.
I dag leste jeg ferdig boken jeg startet og lese på tirsdag!

"Etter verdens ende" En helt nydelig bok. Det er liksom oppfølgeren til "Sammen til verdens ende".
Har du ikke lest de, så anbefaler jeg de virkelig!!!

Et av de mange nyttårsforsettene mine er og lese bøker.

Jeg fikk 2 jeg ønsket meg til jul nå sist jul, og 2 jeg ønsket meg i julen 2011. 
Hadde ikke fått lest noen av de, men nå er jeg igang. Og angrer for at jeg ikke har gjort det før!!!!

Det kom et nytt Bolig pluss i postkassa mi i går. Så det skal jeg kose meg med når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
Deilig og krype under pleddet og legge noen oppussingsplaner for vår og sommeren!

OG DET ER EN DEL!!!

Har du mange prosjekter på gang?



Ha en fin torsdag!


Varm klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Denne kunne jeg tenkt meg å lese også men det får bli etter de 3.5 jeg har liggende :)
    Ha en fortsatt fin kveld, vennen :)

    Vi blogges :)

    God Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.