onsdag 30. januar 2013

Lei

Av vinter og sne!!!!
Her kom det masse snø i helgen, og det var ikke etter mitt ønske!!!
Nå er jeg lei av vinteren!!!
Jeg lengter mot VÅR, bare veier, blåveis i veikanten, varme, lyse dager.
Synes januar har vart en hel evighet! Synes denne mnd. er dobbelt så lang som alle de andre!!!
Føler nesten jeg har gått i dvale jeg!
Er trøtt, ligger under teppet og leser og ser på tv. 
Men nå kan jeg trøste meg med at det snart er februar!!!
Den mnd. synes jeg alltid går fort, og så er vi plutselig i mars!!!
Da er det snart VÅR!!!
Lengter dere til våren?




Ha en fin dag alle sammen!
I dag er vi en dag nærmere VÅREN!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. JA ENIG MED DEG
    LENKTER ETTER VÅR
    VI HAR HELDIVIS IKKJE SNØ NÅ
    MENN MÅ VELL REKNE MED DET KOMMER MER FØR VÅREN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene for at vi kan få en fin vår og ikke minst en bra sommer. Blir tunge vintre uten sommer. Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.