onsdag 23. januar 2013

IS

KALDT!!!! Det er det det er!!!
Hos oss var det -21`i dag tidlig!  Inne i stua var det 18`, og  i butikken 9`når jeg kom dit kl. 10.
Når jeg stengte og dro hjem kl. 15. var det  12`!!! Så det har vært en KALD dag i butikken!!!


Vi har butikken i en stor gammel verkstedhall. Det er høyt under taket og et stort lokale som skal varmes opp, men det som er det store problemet nå er at dieselpumpa ikke er glad i denne kulda, så den slår seg av. Og om natta er det jo ingen som slår den på igjen!!!

Men jeg hadde kledd godt på meg, og hadde full fart med mange kunder, så jeg holdt varmen!
I kveld har vi sett på Idol, og jeg har kosa meg under pleddet og hatt det godt og varmt!
Må snart legge meg, håper på at det blir en litt varmere dag på jobb i butikken i morgen!

Sov så godt alle sammen godt og varmt under vinterdynene!

Varm nattaklem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Oi det var "litt" i det kaldeste laget på jobb men godt det har vært mange kunder som har holdt deg varm da hi hi
    Ha en fin natt, søteste :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Huff, det hørtes ikke behagelig ut. Håper dieselpumpa har gjort jobben i natt :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  3. Oj,det var kaldt ja.....håper du koser deg med varm drikke innimellom....
    For et NYDELIG bilde fra butikken!!!!
    Håper du får en koselig dag på jobben.

    Klem klem Camilla.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.