fredag 4. januar 2013

Helg!

Den første helgen i januar er her!
Vi går virkelig mot lysere tider! Så deilig!!!!

I dag er jeg på jobb, og etter jobb skal familien samles. Bestemor til Stian inviterer på
pizza. Det gleder vi oss til, alltid koselig og være sammen med familien.

I morgen er det min jobbelørdag. Koselig og jobbe lørdager synes jeg.
Det kommer andre kunder og de er i "helgemodus"!

Etter jobb i morgen gleder jeg meg til "Hver gang vi møtes"!!! på tv. Da skal jeg synke ned i sofaen og kose meg, og nyte nydelig musikk og julepyntet hus.

For på søndag skal jeg pakke ned julen for denne gang. Alltid litt vemodig det synes jeg.
Men så er det litt godt når det er gjort også da ;)

Jeg er jo så glad i pasteller, og nå kommer de jo snart for fullt igjen!!!
Tror det må bli med et par primulaer hjem fra butikken i helgen også :))

Gleder meg også veldig til alle interiør messene vi skal på nå snart!
Det kommer så mye fint. for vi har fått bilder av noen smakebiter på hva som venter oss i vår!
Deler de med dere også jeg. Så kan vi drømme litt sammen!

Ha en strålende helg da dere! Og tusen takk for alle hyggelige kommentarene som dere tar dere tid til og skrive til meg!!! Det er så koselig og høre fra dere!!!

Helgklem fra Anne-Marit



2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Riktig god helg♥ Vi skal også være sammen med familien og spise pizza i dag, koselig☺

    Ønsker deg en fin jobbehelg☺ Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. HEI:)
    JA KOSELIGT Å SAMLES
    ØNSKER DEG EN GOD HELG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.