torsdag 24. januar 2013

Fra jul til vinter

ute på trappa!!
I dag da jeg kom hjem, var det lyst!!! Så deilig. Jeg fjernet alt det røde ute på trappa.
Og lykter i zink og hvitt fikk komme frem istedet. Synes fortsatt at det er fint og ha litt grønt der ute. 










Så nå skal det få være sånn, til påskeliljene skal pynte opp her og ønske velkommen!

Tusen takk for mange koselige kommentarer hver eneste dag! 
Det er det som gjør det så fint og blogge!
Mange nye venner som gir meg masse inspirasjon og glede!
Herlige er dere alle sammen!

Varm klem til hver og en av dere fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Her er det virkelig koselig å komme på besøk ser jeg :D

    Ønsker deg en fin helg,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  2. Å så koselig på trappen din!!!!
    Er så kjekt å komme på besøk når man blir så godt tatt imot.

    God helg da søde.
    I kveld er det pizza og idol på meg og alle gutta!

    Kram på dej :):):)

    SvarSlett
  3. Så koseligt du har gjort det på trammen din. Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.