lørdag 12. januar 2013

Det våres

Inne iallefall!!!
Ja, jeg vet at vi bare snart er midtveis i januar.
Men her inne hos oss, er det vårfarger og tulipaner som dominerer!

Nå som jula er pakket bort, var det så fint og ta frem pastellene igjen.
Og når tulipanene kommer i de nydeligste rosafager, ja da blir det vår i huset!

Denne helgen tror jeg blir superfin. Denne jenta har nemlig bursdag, og i går kveld var jeg ut og spise med

gode venninner. I dag har jeg hatt fri, og bare kose meg. Har sovet lenge, bakt kaker, gått tur i det nydelige vinterværet og nå skal jeg se på tv nesten resten av kvelden ;)
Og i morgen er det familieselskap med små og store hjemme hos oss.
Alltid koselig og samle familien.











Ha en fin helg alle dere fine bloggjenter der ute.

Stor varm klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Åhhh det er så koselig å se deilige vårlige farger igjen også har du det bare sååå koselig, vennen :)
    Jeg kjøpe nydelige rosa tulipaner i går og jammen kom Stian hjem med nydelige rosa roser...jeg blir så glad :)
    Gratulere så mye med dagen din, håper den blir alt du ønsker deg :)

    Stor god klem til deg fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelige flotte bilder :)
    Gratulerer så mye med dagen idag også!
    Håper du får en flotters dag :)

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!:)
    Når vi kommer hjem igjen skal jeg også pynte med lyse tulipaner. I den nye vasen fra Georg Jensen:) Blomster er så flott, og det ble litt tomt og rart når jula forsvant ut. Ha en herlig dag!:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.