tirsdag 15. januar 2013

Det nærmer seg

Messedager!!! Og jeg gleder meg!!!

Først skal jeg til Oslo på 2 messer den 21. Januar.
Hos den ene leverandøren skal jeg faktisk ta ut varer for julen 2013!!

Så er det den store Gave og interiørmessen på Lillestrøm. Stian og jeg drar inn fra
lørdag til søndag. Gleder meg til og se hva leverandørene har av nyheter. Det er også veldig sosial, og hyggelig og treffe leverandørene igjen. For noen av dem treffer jeg bare her på messa, 2 ganger i året!
Stian og jeg skal også kose oss, og gå ut og spise middag og sove på hotell!

Gleder meg!!!






Det er også snart 2 års bursdag for butikken vår am design!!! 22. januar er det 2 år siden vi startet butikken (Da var det -22`og snøstorm, men det hindret ikke interiørfrelste og ta en tur, vi fikk en knallstart!!!)
Dette skal markeres nå på lørdag, den 19. januar fra 10-15. Da blir det MASSE tilbud i butikken!!
Så bor du i nærheten, ta turen ut til oss den dagen! Her kan du gjøre noen gode kupp!!!

Tusen takk for hyggelige kommentarer i siste innlegg. Veldig koselig!!!

Ha en fin tirsdag, den beste Tv kvelden i uka! Greys og privat Praksis på TV2!!!

Varm klem i vinterkulda fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Så vårlig det bildet var! Nydelig med løkplantene. :)Sommerlig fra IB Laursen. Ser fram til å se sola igjen her nord. :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ha vært innom butikken din et par ganger og du har veldig mye fint. Hadde vært fint å få til å ta turen på lørdag.
    Så moro med messer. Skal faktisk prøve å komme meg inn en tur for første gang i år jeg også. Vært en drøm siden jeg jobbet i interiørbutikk på videregående. Kos deg.
    Legger meg til som følger jeg :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  3. Så spennende med messer. Blir spennende å se nye varer. Og gratulere med 2årsdagen. Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.