søndag 13. januar 2013

Bursdag i dag

Hei alle sammen!
Ja, i dag er det bursdagen min!
Tenk om 2 år er jeg 40!!! Tida flyyyyyr!!!!

Dagen ble feiret med herlige jenter på fredag, og i dag skulle vi hatt
stort fam.selskap, men her har Marie fått omgangsyken, og flere andre i
fam har også den. Så da måtte vi avlyse. Men jeg har kosa meg i dag jeg!

Fått kjempefin gave av mann og barn. Gavekort på SPA for 2000,- kr.
DEILIG!!!! Og akkurat det jeg ønsket meg!

Fikk mange fine og koselige gaver av venninnene mine på fredag også!
Nå skal denne dama lære seg og strikke! Fikk bla. ant. strikke pinner og garn av Lisa.
Garnet er fra sauene til hennes svigerforeldre, så det var en superkoselig gave.


Fikk skjerf, øredobber, gavekort, blomster, vin m.m. og så er det gavene fra fam. da, som jeg får en annen dag!







Ha en fin søndag alle sammen! Det har jeg!

Varm klem fra bursdagsbarnet!




4 kommentarer:

  1. Jeg har den ære og gratulere!!!
    Å kjære Skjønning,har du bursdag i dag!
    Ja,tiden flyyyr, i april blir jeg 40!!!!

    Så synd at dere har fått omgangssyke i hus...stakkars dere.
    Satse på det går fort over!
    Masse flotte gaver til en skjønn 38 åring....hi,hi.

    Bursdagsklemmer og ballonger sendes......
    Camilla.OG blomster selvsagt.....

    SvarSlett
  2. Du er vel bare nydelig Camilla!
    Så glad for at jeg fant deg der ute i bloggverdenen!!!
    Ha en fin, fin kveld. Varm klem

    SvarSlett
  3. Gratulere så mye med dagen din isdag vennen. Så synd med så mye sykdom i familien. Du får ta feiringen seinere. Nydelige bilder du har tatt. Klem fra Liv.

    SvarSlett
  4. GRATULERER MED DAGEN!
    UFF OMGANGSSYKEN HAR IKKJE VI FÅTT ENDA
    SÅ JEG HÅPER VI SLIPPE..
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.