tirsdag 22. januar 2013

Årets farge

Lilla er kåret til årets fagre!
Jeg liker godt den fargen. På barnerommet mitt hadde jeg faktisk lys lilla tapet. Og jeg hadde mange lille klær også. Så jeg har alltid likt den fargen. Må nok innrømme at jeg liker den støvete lilla\grå fargen best.

I går var jeg i Oslo på to interiørmesser, der jeg tok ut varer til butikken min! Masse fint som kommer.

Og når jeg er på tur, må jeg jo kosa meg. Så  litt shopping ble også!
Lilla teppe og puter!








Ha en fin tirsdag alle sammen! Stor varm klem i vinterkulda fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Hei:))
    ja enige med deg di søvete er nydelige
    å herlig nå
    messe og nye varer
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Marit

    Det er jo så kos du stikker innom meg :)
    Jeg skal få tatt meg en tur å titte på butikken din, du har jo åååå mye lekkert.
    Spennende med interiør messe da :)
    Kjempe fint det du har kjøpt til deg selv.Likte så godt de runde putene ♡

    Må du ha en fin fin dag videre snille du ♡

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  3. Jeg skulle sendt deg en mail, men jeg fant ikke noe adresse ?

    SvarSlett
  4. Kjempefine puter. Har en sånn selv og er veldig glad i den fargen. Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.