søndag 2. desember 2012

Så tenner vi 1. lys i kveld....

2. desember og 1. søndag i advent og det SNØR!!!! Herlig!!

I dag har søstra mi, jeg og ungene pyntet til jul og kosa oss hos pappa.
Vi har spist nissegrøt med mandel i, og jeg har vært ute i skogen og funnet små grantrær.

Når jeg kom hjem laget jeg koselige juledekorasjoner, og vi har spist kveldsmat og tent det 1. lyset i advent staken.

Huset er nå ferdig julepyntet til jul. Ute skal det også bli helt ferdig. Håper at jeg får tid til og ordne det til med de fine gamle tingene jeg fant på låven på gården hjemme, der i morgen.

Ettersom jeg ikke har vært hjemme i dag, har jeg ikke fått tatt noen bilder av julehuset vårt. Men følg med, for det kommer altså!

Ha en kjempefin søndagskveld alle sammen. Og tusen takk for koselige kommentarer og hjertelig velkommen til nye følgere!

Mange varme klemmer fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.