søndag 9. desember 2012

Så kom julesnøen

Så var den her, - JULESNØEN!!!
Det har lavet ned her i hele dag, og det er så nydelig ute!!!

Her koser vi oss i julehuset vårt, ribbemiddag, 2 tente lys i adventstaken, en hel fridag hjemme og masse fin snø! ♥ ♥ ♥ ♥ Herlige førjulestid!!!







Håper du også har det fint og koser deg masse!!!!
Litt liten tid til blogging om dagen, da det er full fart i julebutikken, og her hjemme!!!
Endelig får jeg til og laste ned bilder igjen!!! Og nå gleder jeg meg veldig til og ta en titt inne hos dere også!!!
Lenge siden sist!!! 

Varm klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Utrolig flott pynta ute, det bordet med kasser og diverse var bare SÅ flott!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder Anne Marit :)
    Fikk skikkelig julestemning!

    Ønsker deg en flott 2. søndag i advent
    klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. HERLIGE BILDER!
    FLINK ER DU!
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  4. Så koselig dere har det utenfor. Herlig vinterstemning.
    Ble full julestemning med all snøen ja. Her har jeg lært meg å bruke snøfreseren i dag, for det må man ha med lang innkjøring. Fått skikkelig julestemning med snø, bakst og masse kos.

    Høres ut som en koselig førjulsdag hos dere.

    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig hos dere!! Vi fikk litt snæ i natt vi og, så stemningen er absolutt tilstede både ute og inne! Ribbemiddag, høres herlig ut!
    Klem♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.