tirsdag 18. desember 2012

Phu

Så er det 6 dager til julaften!
Og i går fikk jeg tatt et skikkelig skippertak!!!
Hentet bunaden til Marie ( hun er konfirmant til våren, og nå er bunaden ferdig montert) etter jobb,
Så fikk jeg tatt resten av kjøkkenskapene og malt flere stoler!
Veldig god følelse og krysse ut flere punkter på lista til jul!
I dag skal jeg fortsette og male etter jobb, og kontoret skal gjøres rent.( må holde min del av avtalen, Stian skulle rydde der og jeg vaske!)
Ikke arbeidsledig, men i god rute nå!!

Hvordan ligger det an hos deg?


I dag daler julesnøen her igjen. Og det blir så fint og hvitt ute. Det meste av snøen regnet bort her for noen dager siden, men nå ser det ut til at vi får hvit jul i år!!! LYKKE!!

Takk for koselige kommentarer fra dere alle!

Varm juleklem fra Anne-Marit

1 kommentar:

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.