søndag 23. desember 2012

Med ønske om en god jul

Så har julefreden senket seg her hos oss! Juletreet er pyntet, det lyser varmt på graven til mamma ♥ og vi koser oss med "Kvelden før kvelden" og julegodter.

GOD JUL til dere alle sammen ♥ Kos dere masse!
Stor varm juleklem fra meg til deg ♥






God jul til dere alle

jeg sender til hvert hjem,
selv om jeg gjerne ville,
dra rundt med juleklem.


Desember den er fløyet

så altfor fort av sted.
Snart over alle husene 
seg senker julefred.


Må julen ha det innhold

vi ønsker den skal få,
med mange gode minner, 
vi husker etterpå.


God jul til alle sammen,

ja takk for dette år.
Og nyttårsønsker fra meg
de også til deg går.

3 kommentarer:

  1. Herlig dikt, så fint det var. Koselige bilder hos deg. God jul!

    SvarSlett
  2. Goood jul til deg også dine Anne Marit
    Stor klem ♥

    SvarSlett
  3. Ha en god jul dere og. Så nydeligt vers du har skrevet. Klem Liv

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.