lørdag 22. desember 2012

I mål

 Hei alle mine kjære bloggvenner!!!

Nå håper jeg dere har kommet i mål til jul. Det har jeg!
Bare noen timer på jobb i dag, og så er det JULEFERIE!!!!

Jeg kom i mål med alle spisestuestolene våre også! Det ble som natt og dag! Og vi er så fornøyd!
Nå er alle møblene hvite!

Her ser dere før, og etter bilder!

Ha en kjempefin svartjulaften. I kveld skal vi bare kose oss, se finalen i Korslaget, høre på julekonsert og bare kose oss!!!


Varm juleklem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Så fine de ble! Å male stoler er litt av en jobb!

    God jul og godt nyttår!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjære skjønning!

    GLEDELIG JUL!

    Juleklemmer Camilla.
    p.s....så fine stolene ble!

    SvarSlett
  3. Jammen har du vært flink sånn tett oppatt jul;)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.