onsdag 12. desember 2012

I boks

Ja, ikke julekakene altså!!!
Men julegavene!!!

I går hadde ungene og jeg vår årlige julegavehandel!
Koselig, slitsomt, men vi kom i mål i år også!!!

Hos oss er det kaldt og veldig fint ute med den hvite snøen!
Det er full fart, og jeg skulle gjerne hatt mange flere timer i døgnet...

Lista er lang over alt som skal gjøres, men tror det må prioriteres litt her altså!
Spisestuestolene MÅ iallefall bli ferdig!
2 av 6 har blitt lyse og fine, og 2 er jeg igang med!
Er også igang med og skrive julekort!

Hvordan ser listen din ut til jul?

Viktig og kose seg litt innimellom også!
I kveld er det jo Farmen, og nå nærmer det seg finale!!!
og håndballjentene vinner kamp etter kamp, det er utrolig spennende og gøy!!!

I kveld skal vi hente bunaden til jenta vår, som er konfirmant til våren.
Den er så fin! Kjempestas at oldemor til Marie har brodert den!
Og snille bestefar som gir den i gave med det hun trenger av sølv i tillegg.

Ha en fin onsdag alle sammen!


Varm klem i vinterkulda fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Ho-ho-hoooo skjønning!
    Så herlig header!

    Ja,travel tid nå.
    Bare kjapt innom før jeg skal på skolen å pynte for avsluttning for Casper...bilen er full av stasj!!!Hi,hi,hi....er jeg i julekomiteen så er jeg det!!!
    Vi sees søde!
    God klem og heldige du som har gavene i boks...

    SvarSlett
  2. Nei, her er gavene ikke i boks enda, men kakene er det iallefall. Kjøpt et par gaver på nattåpent idag, men må nok noen turer til byen til uka. I helga skal vi til fjells og gjøre klart for nyttårsfeiringen nemlig.Så fint og vinterlig det er på utsiden hos deg;)

    SvarSlett
  3. Her er nesten alle gaver i boks og en del kaker også. Problemet er at jeg ikke har nok bokser!:) Leter og leter etter fine kakebokser, men jeg er jo så kresen..:)

    SvarSlett
  4. Her er nesten alle gaver i boks og en del kaker også. Problemet er at jeg ikke har nok bokser!:) Leter og leter etter fine kakebokser, men jeg er jo så kresen..:)

    SvarSlett
  5. UFF NEI IKKJE ALLE GAVENE ER PÅ PLASS
    HELLER IKKJE KAKENE...
    DET ORDNER SEG;)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.