mandag 17. desember 2012

1 uke igjen til julaften...

Dagene i desember flyr fort, og om bare en liten uke,
er det julaften! Gleder meg veldig!

Vi skal til mine svigerforeldre sammen med
søstrene til Stian med familie!
Blir så koselig og være sammen med de små tantebarna, og se deres gleder over alt julen bringer!
Det er noe helt eget med små barn og jul!

Mye skal gjøres denne uka, for og komme i mål, og det blir ekstra mye jobb i butikken også, med lengre åpningstider. Men vi har stengt på lillejulaften, for det er jo på en søndag. Og julaften har vi også stengt.
Så da skal jeg bare kose meg!

4 av 6 spisestuestoler er nå ferdigmalt. Så da er det bare 2 igjen!
Hadde også tenkt og rydde litt mer i skapene på kjøkkenet. Julegavene er pakket inn og julekortene sendt.
Men julematen skal kjøpes inn, og i huset skal det gjøres godt helgrent! Det skal skiftes på senger og julegaver skal leveres. Jeg skal også bake brød og lage mamma sin tomatsild.
Tilslutt skal lysene tennes på kirkegården, før vi spiser nissegrøt med mandel i, og ser "Kvelden før kvelden".
Da håper jeg og være i mål!

Og skulle jeg ikke rekke og bli ferdig i kjøkkenskapene, så får jeg fortsette i januar! Det kommer jo en tid etter jul også!

I helgen har jeg jobbet både fredag, lørdag og søndag.
Men kosa meg hjemme etter jobb, med pizza og film (Kon-tiki) på fredag, ferske reker og korslaget på lørdag, og håndballkamp og Farmen finale i går!

Ha en fin mandag ettermiddag og kveld!

Varm klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Jeg kan nesten ikke vente til mandag!!
    ... men det må jeg nok :)
    Er siste innspurt nå med alt, gleder meg til
    å feire sammen med familien.

    Ønsker deg en flott kveld videre Anne Marit.
    klem fra meg!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.