torsdag 22. november 2012

Savner.....

VELDIG hytta vår i høst!!! Vi har ikke vært der siden påske!!!
Vi viste jo at når Stian og jeg driver hver vår butikk, så ville det bli mindre turer til Gautefall på hytta vår.
Stian jobber hver lørdag, jeg jobber annenhver. Og ungene begynner og bli store og har sine planer i helgene.
Men vi har virkelig kjent på det i høst, at vi savner og være der!
Der får vi virkelig ro, og får ladet batteriene!
Håper virkelig vi kan få til noen turer på nyåret, for i år får vi det rett og slett ikke til....
Er jo ikke mange helgene igjen før jul og et nytt år!!!


Hos oss er det fortsatt regntunge dager, grått og trist ute.
Og jeg merker virkelig at det er litt lite energi i denne kroppen, etter at det har vært veldig full fart i mange uker, og med gråvær nå i en hel uke!!!
Det er mørk når jeg kommer hjem, og etter middagen er laget og spist er kl. 18.
Da går tiden til vanlig husarbeid, før jeg siger ned i sofaen med fjernkontrollen.

I kveld er det Lines hjelpere, et kjempefint program synes jeg.
Koser du deg også og ser på tv om kveldene?? Må nok innrømme at jeg er en skikkelig tv-slave ;))




Kos dere alle mine bloggvenner!

Stor varm klem fra Anne-Marit  

2 kommentarer:

  1. HEI:)
    JA HÅPER HELGENE BLIR ROLIGERE FOR DERE SNART
    SÅ DERE FÅR EN HYTTE TUR!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei hei vennen :)
    Åååhhh skjønne så godt hva du mener med å savne hytta, sånn er det her også eller værtfall for meg, men rekker ikke stort nå før jul nei.
    Koselige bilder, nydelig med sånn skinn :)
    Tusen takk igjen for alltid koselige hilsninger og jeg blir så glad hver gang du har lakt igjen et spor og jeg har blitt veldig veldig glad i deg også :)
    Tv-slave er vi begge to, nydelig å slappe av på kveldene :)

    Ha en deilig torsdagkveld, vennen :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.