torsdag 15. november 2012

På tide....

......... med et blogginnlegg fra hjemmet vårt!!!

Har vært mest fokus på julebutikken her på bloggen en stund nå.
Men nå savner jeg og ta dere med inn i heimen igjen.
Har skjedd mye her siden sist.

Som alle vet er det ikke lett og få tatt fine bilder om dagen. For dagslyset er ikke her lange tiden!!!
I morgen er alt på plass i gangen! Lenge siden den ble ferdig malt, men først nå har vi fått noe opp på veggene igjen!

Så nå kommer det straks bilder av gangen, so har fått et malingstrøk og nytt inventar!

Tenk i morgen er det fredag og helg igjen!!! Hos oss er det bursdags helg!
Andreas blir 12 år på søndag! Det skal feires med pizza og bowling med 9 venner på lørdag ettermiddag.
Og stort fam.selskap her hjemme på søndag ettermiddag!

I går tok jeg meg faktisk en fri dag! Jeg dro til Oslo på Ikea og en tur på Liertoppen!
Det ble nye klær til meg, og mye kjekt med hjem fra Ikea.

Kjøpte en fin fell, som jeg har ønsket meg leeeenge!
Og her ser dere bilder av den. - Tror den får en ny plass i morgen!!!

Ha en god natt alle sammen dere kjære bloggvennene mine!



Varm klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Hei hei vennen :)
    Så nydelig fell og puten gikk jo rett inn i hjertet mitt...sukk ;)
    Så koselig med shopping på Ikea og Liertoppen og ikke minst at det ble masse fint til deg selv...det liker vi :)
    Ha en fin natt og ikke minst flotters bursdagshelg :)

    God klem til deg fra meg

    SvarSlett
  2. Gleder meg til og se bilder fra gangen!:)

    Så fin skinnfell, skaper så god stemning på denne tiden av året:)

    Kos dere med bursdagsfeiring i helgen!!

    Ha en fin Fredag,
    Nattaklem fra Jatte:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg masse til å se bilder av gangen!
    Tipper det er super fint :))

    IKEA er toppen, hehe!

    Ønsker deg en super helg Anne Marit!
    klem

    SvarSlett
  4. SÅ BRA DU FIKK DEG EN FRI DAG!
    GLEDER MEG TIL GANGEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Den fellen så deilig ut, er sååå glad i sånne skinn både hjemme og til fjells. Ja de er jo fine ute på trappa også ;)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.