mandag 5. november 2012

Nå er det jul igjen....

Ja, nå er det snart jul igjen hos oss i butikken!!!
Til lørdag åpner vi julebutikken!!!
Fra 10-18 kan du kose deg hos oss med gløgg, pepperkaker, julebrus, flotte julevarer og stemningsfull julemusikk!
Vi gleder oss veldig, og har mye og gjøre frem til lørdag!
I dag forbereder og planlegger jeg julebutikken.
I morgen starter vi og sette frem alle de flotte julevarene som har blitt pakket ut og priset.


Hos oss har vi nydelige engler, krybber, søte skjeggenisser, nydelig juletrepynt, englevinger, julebøker, julelys og servietter, lykter og masse mer som hører julen til!!!
Det er bare og glede seg!! - DET GJØR VI!!!


Tusen takk for kjempekoselige kommentarer på mitt siste innlegg. Kjærligheten ble feiret med en god middag og en kjempekoselig kveld sammen med et vennepar!

Ha en fin mandag.

Stor klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Ja nå nærmer det seg jammen jul. Litt tidlig med julepynt ennå, men julegaver er jo kjekt å få startet litt på;) ha en fin uke ♥

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder :)
    Åhhh jeg elsker jul og gleder meg masse masse og jeg gleder meg masse til å se julebutikken din...den kommer til å bli rå flott :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Nå gleder jeg meg til julebutikken åpner. Blir spennende. Snikkikka på noen flotte varer. Klem

    SvarSlett
  4. HEI:)
    JA NÅ NERMER DET SEG:)
    JEG SKAL OGSÅ LAGE JUL I BUTIKKEN I DAG:)
    FINE DAG TIL DEG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  5. Ja nå er det jul.....IGJEN.....
    Skjønneste Anne -Marit!
    Å så du må kose deg nå fremover med kos i julebutikken og julemusikk!
    Kan nesten kjenne stemningen helt hit!

    Ha en herlig dag!

    God klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Høres supertrivelig ut!! Lykke til, kos dere masse!
    Klem♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.