mandag 12. november 2012

Julebutikken

er åpen!!!

Så er vi igang! på lørdag åpnet vi julebutikken vår!!!
Vi kom i mål i år også!

Vi startet på tirsdag og jobbet laaaange dager for og få alle de fine varene på plass.
Butikken skal gjøres om, det skal pyntes og settes frem varer, juletreet skal pyntes og julestjernene tennes!

Dagen ble kjempefin. Og Ida og jeg storkosa oss!!!
Det kom mange kunder som kosa seg med gløgg, pepperkaker og julebrus.
Alle gikk rundt og kosa seg og plukket med seg masse fint til lyden av stemningsfull julemusikk!!!




En veldig koselig dag, og jeg gleder meg masse til fortsettelsen!!!

Ha en fin kveld alle sammen!!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. DETTE HØRTES OG SÅG VELDIG KOSELIGT UT!
    FLINKE ER DERE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Fy søren så mye fint, gleder meg såååå til å komme å se :)
    Dere er super flinke :)
    Ha en fin fin kveld, vennen :)

    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  3. Å så koselig og sååå masse fint å se!
    Så flink du er skjønneste Anne-Marit!

    Ha en flott uke og kos deg med musikken.....Kurt Nilsen sin juleplate er bare nyyyydelig så det er sagt!

    Smil og god klem
    Camilla.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.