fredag 30. november 2012

Jul i huset

Så ble det jul i huset i år igjen!
På onsdag tok jeg meg en fridag fra butikken, og pyntet til jul hjemme.
I fjor, hadde vi den første julen i butikken, og jeg fikk så liten tid til og pynte og kose meg hjemme,
så i år tok jeg meg rett og slett fri en hel dag!

Jeg storkosa meg, pyntet, ryddet i skuffer og skap, hørte på nydelig julemusikk, tørket noen tårer (mange minner om mamman min i denne førjulstid) Jeg spiste deilig lunsj, og fikk også malt et strøk på 2 av 6 spisestuestoler!
Rekker mye når mann får en hel dag hjemme fra morgen til kveld!!!

Men helt ferdig med pyntingen er jeg ikke.
Til søndag skal jeg hjem til Nyland, og plukke med meg litt fra naturen med hjem.
Og jeg skal også kjøpe inn flere blomster.
Så på mandag skal jeg vise dere bilder fra julehjemmet vårt i år!

Det er lite rødt hos oss, selv om det er jul. Det går i hvitt, zink og grønt. og litt rosa!

Adventstaken er ny i år, og julestjernene henger på litt andre plasser i år.

Pakkekalendere til ungene henger klare, og det er første gang jeg ikke står natt til 1. desember og henger de på plass ;)
Det er rett og slett fordi vi skal på julebord i kveld!

I morgen på selveste 1. desember har Stian bursdag, og på søndag skal jeg og søsteren min med ungene hjem til pappa og pynte til jul hos han, spise nissegrøt med mandel i og kose oss!

Ha en kjempefin helg alle sammen!

Og tusen takk for kjempekoselige kommentarer på de siste innleggene mine!
Det varmer stort og godt!


Varm god juleklem fra Anne-Marit

Hit skal vi i kveld! Gleder meg!!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig å være hjemme og fikse. :) Ble nok veldig koselig, kan jeg tro. Gleder meg til å se bilder senere. Kos deg i kveld og i helga.

    SvarSlett
  2. Åhhh som jeg gleder meg til å se bilder av ditt julehjem, jeg er sikker på det blir lekkert lekkert :)
    Også så deilig å få en hel dag i ro å mak til å stulle å stelle for seg selv, skjønner godt at det blir følsom men så gost å ha mange gode minner...du er flink som tar vare på de :)
    Ha en fin kveld på julebord og kos deg i morgen med pyntig hos din far :)
    Tusen takk for at du er du, Anne Marit :)

    Klem fra Camilla
    ps: Og igjen har uka flytt og jeg rakk ikke å komme i butikken, da prøver jeg til uken igjen :)

    SvarSlett
  3. Jaggu så snøøør det :D nydelig!!

    Ang juletrlysene du skrev du kunne skaffe.. er det store lys? i rosa, blå, grønn osv? (viktig det er disse fargene og ikke rød, orange osv :P )

    Hvis det er det, er jeg VELDIG glad om du bestiller for meg - pris? :)

    Ha en fin ny uke -
    Klem Jatte :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.