fredag 16. november 2012

Fredag

Så er det fredagskveld igjen!!!
Og til mandag er det 5 uker til selveste julekvelden!!!
Jeg planlegger pynting til jul på høyt nivå nå, gleder meg så til og pynte i år!!!
og i ettermiddag har jeg fått hjelp av den snille mannen min til et av uteprosjektene mine til jul!

Har fått gjort masse de siste dagene! Nå mangler bare litt pynt på det lille skapet i gangen og i vinduet, så kommer det bilder!!! Jeg lover!!!

Jeg har pakket inn alle de 48 kalenderpakkene, malt et prosjekt til, som jeg skal skrive mere om til uka, har planlagt pyntingen ute på trappa og fått på plass det meste i gangen!

I kveld har vi kosa oss med Lasagne og norske talenter! Nå koser jeg meg med blogging og et øye på Senkveld ;)


Ha en god natt alle sammen!!!

Tusen takk for superkoselige kommentarer fra dere mine gode bloggvenner!!!
Blir så glad!!

Varm klem fra Anne-Marit :)

3 kommentarer:

  1. Åhhh så fint bilde og jeg gleder meg til å se bildene som kommer :)
    Ha en strålende helg vennen, det fortjener du :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Høres ut som mange fine planer. Kom i den rette julestemningen igår, så nå gleder jeg meg masse til å pynte.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Koselig oppstilling av saker og ting. Likte lykta i grågrønt veldig godt. Nyt søndagen. :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.