onsdag 21. november 2012

En rød tråd........

heter det vel, men hos oss er den en grønn tråd, som går igjen;) Bare se her:

















Er så glad i denne "gammelgrønn" fargen! Og den passer så fint til rosa og hvitt!
Hos oss er det grått og vått. Det blir ikke lyst disse mørke november dagene.
Men da er det deilig og kose seg inne, under pleddet med kakao og mange tente lys!
Ha en fin kveld du også!Og tusen takk for alltid like koselige kommentarer! Blir jo så glad :))

Varm klem fra Anne-Marit 


2 kommentarer:

  1. FINE BILDER
    OG HELT ENIG EN HERLIG FARGE!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen søde!
    Ja,hos meg er det rosa tråd vet du....hi,hi,
    Nydelig den sarte grønnfargen der.
    Takk for så koselig hilsen,jeg blir alltid så glad når du har været innom!
    Å nå er det nedtelling sant??
    Snart bare å dager til det pyntes offisielt her!
    Jeg bruker rosa og bergunder i fargene til jul....det har jeg hatt de siste 15 årene og liker det godt sammen.
    Syns rødt passer inn hos alle andre enn meg selv!

    Vel ha en god helg snart,så snakkes vi på bloggen.
    Tenker du har det travelt nå....og det er jo bra!
    God klem
    Camilla.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.