torsdag 1. november 2012

1. november

Tenk i dag er det bare 1. mnd igjen, til selveste julemnd.!!!
DESEMBER
Med alt den innebærer av juleforberedelser og julefryd!!!

Nå er det bare en uke og 2 dager igjen til vi åpner dørene til julebutikken vår!!!
På tirsdag setter vi igang, og begynner og ta ut alt det fine av eskene som står ferdigpriset på lageret.
Kan nesten ikke vente jeg nå!!

I dag er det full fart, og mange kunder hos oss i butikken, og vi har åpent helt til 19.00 i dag, så dette er kjempegøy!!! Det er så mange fine høst nyheter her nå, og butikken bugner av masse lekkert i interiør, klær og møbler!!!
Så selv om det åpner et stort kjøpesenter i dag, ikke lang unna butikken vår, tror jeg ikke det vil ha så mye og si!

Hos oss finnes varer som ikke kjedebutikkenen har tilgang til. Og vi er alene om en del av leverandørene våre i hele Grenland!! Butikken vår er også stor! Hele 160m2 med interiør, klær og møbler.

I morgen har vi en stor overraskelse til alle kundene våre, så følg med.....

Ha en fin dag alle sammen!!

Hos oss er det mørkt og grått, skikkelig høstvær!

Stor varm klem fra Anne-Marit


2 kommentarer:

  1. GØY MED JULEVARER!
    OG GØY OG PYNTE TIL JUL I BITIKKEN:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Åååååå jeg gleder meg SÅ til å pynte til jul.....Herlighet i år er jeg helt julegal før jeg burde....knis...sånn er det!
    Ha en skjønn torsdag og sender "super godt salg" tanker til deg!!!

    Klemmer fra Camilla.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.