tirsdag 23. oktober 2012

Min tirsdag

Dagen min har startet helt perfekt, en stille og rolig morgen stund for meg selv, etter at ungene hadde dratt på skolen. Jeg fant frem siste utgave av Bolig pluss, spiste frokost og kosa meg med kakao.
Jeg ble så inspirert og gleder meg nå bare enda mer til adventstida!!!

I butikken vår har vi også en nydelig julebok nå, "Et streif av fransk" fra Jeanned`Arc Living, og nå venter vi også inn Sanselig jul, en nydelig julebok, som både vi og kundene gleder oss veldig til!!!
Den er full av nydelig julehjem og proppfyll av herlig inspirasjon!!!





Nå skal jeg være på jobb i butikken noen timer, og i ettermiddag\kveld skal jeg på SPA!!!
Jeg er så heldig at jeg de siste årene har fått gavekort av min snille mann på SPA:))
Kom til og tenke på det her om dagen, at hjelpe meg, det er jo snart jul igjen, og jeg må ikke glemme og bruke gavekortet mitt;)) Det er på flere tusen kroner, så nå skal jeg kose meg 1 gang i uka, i flere uker fremover. Gleder meg veldig, det skal bli helt nydelig for stive muskler og ledd!!!






Det er veldig grått hos oss i dag, og det blir så tidlig mørkt om kveldene nå.
Tenk til søndag skal vi stille klokka, da blir det enda tidligere mørkt.
Koselig også da, men dagene føles veldig korte.


Skulle ha startet på flere malingprosjekter, men etter middag, og at ungene er kjørt hit og de, leksene er gjort, og ungene hentet hjem igjen, frister det mer og krype langt under pleddet i sofaen, se på tv og kose seg!
Det mangler fortsatt ting på veggene i gangen. Men det må jeg få gjort noe med!!!
Er så mye fint og velge i her i butikken, må bli litt elle - melle......

Ha en kjempefin tirsdag alle sammen. Og tusen takk for kjempekoselige kommentarer fra dere mine gode, søte bloggvenner. jeg gleder meg over hver og en :)

Varm klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Hørtes veldig deilig ut med spa. Nyt det og kos deg. Du blir nok ferdig med gangen etterhvert. Har flere maleprosjekt selv her i huset. Får vel gjort det etterhvert håper jeg. Klem fra Liv.

    SvarSlett
  2. Kos deg masse på spa, heldiggris :)
    Gleder meg masse til du åpner julebutikken, er veldig
    klar for jule shopping snart ;)

    klem fra meg!

    SvarSlett
  3. De bøkene ser så utrolig flotte ute. Fikk en annen for noen uker siden, og ble full av inspirasjon.
    Sanselig jul står høyt oppe på min ønskeliste for tiden.

    Kos deg på spa, det høres nydelig ut.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Den sanslig jul boka har jeg VELDIG lyst på!! må ok ut til deg snart.. nesten pinlig at jeg ikke har vært der på lenge!!!! Kommer garantert på julepynt-shopping :D

    Ha en finfin Onsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Hei til deg,kan jeg bestille Sanselig Jul hos deg?Har veldig lyst på den boka,eller kan du si hvor jeg kan å tak i den?Ser så spennende ut.Ha en forsatt
    fin helg.Hilsen Merete.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.