mandag 29. oktober 2012

Mandag igjen...

Så er det mandag og en ny uke!!!
Jeg er i full juletsemning, for i dag ta vi bilder til juleannonser i butikken!!!
Men jeg må ta alt bort igjen, for her skal ikke julebutikken åpnes før lørdag 10. november!
Det meldes snø i dag, men det er fortsatt regn og grått ute her. Jeg trenger egentlig ikke snø enda, Stian har ikke lagt om dekkene på bilen vår enda .... Og sist det kom snø i oktober, lå den helt til april!!!!
Men det blir veldig fint og lyst ute når snøen legger seg der som et hvitt teppe. Og jeg kommer i enda mer julestemning!!!

Helgen har gått kjempefort! Jeg jobbet 10-19 på fredag, handla rett etter jobb, og så koset vi oss med ferske reker og så resten av Norske talenter sammen alle 4.


Lørdag jobbet jeg også, og så var det julebord om kvelden. Vi slo oss sammen med gjengen på bensinstasjonen vegg i vegg, og flere små bedrifter og kosa oss i den gamle vaskehallen! Det fungerte veldig bra, og alle kosa seg til langt ut i de små nattetimer.

Søndagene synes jeg er helt nydelige! Da er det FRI!!!
Husker tilbake til da ungene var små og våknet 5/6 om morgenen (les natta!!!)
Da var jeg ikke glad i søndagene, jeg synes de var SÅ laaaaange, og tok aldri slutt. Jeg likte hverdagen mye bedre enn søndagen, men nå er jeg blitt så glad i denne hvile dagen!!!
Jeg sover lenge, lager god søndagsmiddag til familien, rydder og ordner i heimen i et rolig tempo,
koser meg og slapper av, og lader opp til en ny uke!!! Søndagene går alt for fort!!!
For det er mye mer jeg gjerne skulle gjort på søndagene, men det blir det ikke tid til.
Søndag for oss er en skikkelig hjemme - kose - dag!!!!

I kveld skal jeg på besøk til en venninne, det gleder jeg meg veldig til!!!
Ikke så ofte vi er sammen, nå som jeg har butikken, og hun jobber og er student,
men i kveld skal vi kose oss sammen!!!

I morgen skal jeg først på jobb, så en tur i min favoritt klesbutikk, og ta en titt, og så skal jeg på SPA igjen!!!
Det blir godt, er så heldig og ha fått gavekort av min kjære, på mange behandlinger. så på tirsdagskveldene slår denne dama av telefonen og nyter massasje og litt pleie!!!

Så dagene flyr... hele tiden mye og glede seg til, og kalenderen er nesten helt full frem til jul!!!


Ha en fin mandag alle sammen!!!

Tusen, tusen takk til dere alle for kjempekoselige kommentarer. Dere er så søte og koselige alle sammen!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG!
    FLINKE DU STÅR PÅ!
    VI SKAL PYNTE TIL JUL I BUTIKKEN TIL DEN 10 NOVEMBER VI OGSÅ...
    KOS DEG PÅ SPA!
    BILDE VAR VAKKERT OG STEMNINGSFULT!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Å som du koser deg....og DET er bra!
    Vet du.....jeg MÅTTE høre littegranne på Kurt Nilsen sin juleplate i dag...(ikke si det til noen...knis)
    Skulle legge sammen et tonn med klær og syns "stjernesludd" sanger er så fiiiin....hørte bare den altså....skal vente med julesangene dvs.....i går hørte jeg på 3 nøtter til askepott musikken.....dåååånnnnn...
    Vel! Ikke noe mere smug lytting ennå.
    Kos deg med venninne besøk,det er alltid fint!
    Og spa.....ååå så deilig!
    Sååå masse du har å glede deg til og over... og DET kan vi like!
    God klem fra Camilla.

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fine dager..
    Og så fint julebilde da. Tror nok jeg må ta meg en tur bort når du har åpnet julebutikken din.
    Ser snøen daler ned nå, og akkurat nå som jeg skal ut i butikken da.. jaja..

    Vi skal flytte ja. Skal flytte til mitt barndomshjem i Surtebogen faktisk. Gleder meg masse til det.

    Kos deg masse i kveld.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Hyyyyl! Jeg gleder meg SÅ til julebutikken åpnes. Det har vært utplig hektiske uker i det siste, så nå gleder jeg meg til å roe ned og planlegge julehuset. Høres ut som en deilig helg og en fantastisk start på uken. Kjenner jeg er litt misunnelig på søndagen din - for her starter den som dine gjorde for noen år siden.

    Vi ses snart skjønne Anne-Marit!

    Klem C

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.